Inskolning dag 4.

Idag var det inskolningsdag 4 för Lilleman på dagis och han har varit där själv i drygt 2½ timme utan några bekymmer! :) Och han verkar verkligen trivas!  Efter dagis sov han i drygt 2½ timme och då fick jag väcka honom så det tar på krafterna med alla nya intryck och människor.. :)
 
Jag måste säga att jag har lite hemlängtan emellanåt.. Eller ja hemlängtan är det väl inte heller men saknar familjen hemma, vänner, släkt.. :) Jag har inte 10 minuter hem till mamma som jag alltid varit van vid, mammagris som jag är.. ;) Jag är inte van längre av att inte ha någon hemma på natten (bortsett från Lilleman och Nova då givetvis. Jag är inte van att klara allting själv på samma sätt längre, hem, barn, hund, mig själv osv osv, men vet ni vad?
Hur mkt jag än saknar Blekinge så ångrar jag Inte att jag flyttat! Jag behöver en nystart i livet och äntligen känns det som om att det går åt det hållet jag vill och jag slipper förhoppningsvis oroa mig så mkt.. Plus att Casper trivs med Ola, Ola trivs med Casper och han har installerat sig bra under dessa 2 veckorna han har varit här. Han kommer att fortsätta som innan att han är varannan vecka hos mig och varannan hos sin pappa så länge vi märker att det fungerar bra för honom själv!   
Så ni som skrivit kommentarer om hur dålig mamma jag är osv, drop ded eller något, vi känner vår son bäst så lägg er inte i, tack!  
 
Såååå, nu har jag avreagerat mig lite!
 
Jag hittade en ny runda idag när jag var ute och gick med Nova och Lilleman var på dagis! Den hade väääärldens härligaste galoppsträcka om man hade haft häst och jag saknar det såååå mkt emellanåt! Bara ge sig ut i skogen, ta ett rejält galoppass och bara stänga ute ALLT! Meen det kommer väl en tid i livet där jag har tid och framför allt råd att ta tag i det igen! Saknar träningarna och tävlingarna..
 
Äsch, nä nu ska jag kolla på P.S I love you och sedan krypa ner i sängen så tiden går fortare tills min fina man kommer hem!
 
Stora älsklingen skulle somna lilla älsklingen men stora älsklingen somnade först! :) <3
 
Kvällen efter tog lilla älsklingen efter stora älsklingen och tänkte sova på golvet och blev arg när mamma lyfte upp honom i sängen.. :)
 
Myser och läser saga för Nova, pekar i boken och säger dääär.. :') Nova kan inte bry sig mindre men Lilleman var glad iaf!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback