kvällen

Lilleman somnade för ett tag sedan, tröttfis.. :) Själv har jag tagit en powernap i mannen knä framför en film, social som jag är. ;)
Snart får det bli sängen iaf, blev inringd idag för att jobba imorgon så börjar kl 5 och ska ner till Kristianstad och Simrishamn. Så imorgon ska älsklingen lämna Lilleman på dagis ist och jag hämta. :) Känns oerhört konstigt att han ska vara på dagis och jag ska vara iväg och JOBBA för första gången ever! Innan har jag ju alltid varit hemma medan han varit där.. Hmmmm, men det ska nog gå bra!
Nä, nu ska jag krypa tillbaka i famnen hos min fina man!

Vi var och kollade kvigor hos älsklingens farmor och farfar idag.. :) Lilleman var helimpad även om han sett kor förr.. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback