Måndag

Inatt var det ju jobbenatt för mig medan mina prinsar var hemma och hade kvalitetstid. :) För mig gick det alldeles utmärkt faktiskt, backade t.om till på ett ställe som jag vägrat backa på i flera veckor med släpet men det gick nästan löjligt bra för att vara mig! Jag kan när jag vill, att jag aldrig lär mig det!
För den andra chauffören gick det inte lika bra då en kompressor gick sönder på hans bil=ingen luft=inga bromar mm så han fick hjälpa mig på ena stället så att han kunde åka med mig hem till Ljungby igen för att hämta en ny lastbil och sedan ner till Helsingborg igen.. :) Jag var hemma lite innan 5 så det ska jag inte klaga på!  
Tappade dock bort mitt passerkort till åkeriet.. Fuck...
 
Lilleman har varit på dagis idag med och är nu inne på vecka 2 på inskolningen. :) Dem är så nöjda med honom och han anpassar sig bra!
 
Nu ligger Lilleman för natten och jag ska bara ta det lugnt då det blev 2½ timmes sömn efter jobbet så att kalla sig pigg är en överdrift! Ska se om jag kan samla ork till att ge mig ut på en liiiiiten joggingrunda, mest bara för att!
Men lär somna här på soffan om jag känner mig själv rätt så idag blir det sängen tidigt tror jag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback