Tidigf morgon :)

Idag var det en rktig tidig morgon, började jobba redan klockan 3 med att köra ner till Helsingborg och lossa bil och släp.. :) Sedan bar det vidare till Billesholm för lastning.. :) En lugn dag och jag slutade redan vid 12!
När jag körde Billesholm första gången i december efter 1½ års uppehåll så fick jag inte skiten på plats men idag så jävlar fick jag min revange! :) Nöjd till tusen!
 
Det blev en tur till Ikea med min karl för att köpa madrass till Lillemans säng så nu är rummet mer eller mindre klart! :) Bara lite lampor och sedan gardiner som ska på plats! Nöjda som f*n är vi båda iaf! :)
Nu blir det filmmys med älsklingen och imorgon blir det att köra hem till Blekinge och hämta min lilla fis!! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback