Bra jobbdag! :)

Idag har jag haft en BRA dag på jobbet så det gör vi tummen upp för! :) Fick köra en finbil idag ( SCANIA ofc!) i FINT och välvårdat skick och tro mig, det är inte alla som är det..... :) Sedan en fin runda ner till Grevie(?) och lossa stålrullar och sedan till Halmstad och lasta mer stål och tillbaka till Ljungby för att lossa och lasta på samma ställe.. :)
Glassrunda enligt min mening! :) 
Men jag har rullat ihop så mycket spännband att jag tappat räkningen men lasten ska ju faktiskt sitta fast.. :) (No Shit va?)

Nu ska jag njuta av att få middagen serverad och sedan ta kväll! :)
Imorgon kör jag hem till Blekinge för en dag med min fina son! :) Sedan blir det upp hit igen för förhoppningsvis mer jobb på fredag! :)

Glömde givetvis ta bild på lastbilen men ni överlever tror jag allt.. :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback