Jobbedag :)

Idag var det jobbedag på Ekdahls för min del.. :) Varit nere i Halmstad bl.a..


Dagen började SKIT med att jag fick punktering på bilen IGEN när jag var på g till jobbet i morse.. Men denna gången på vänster fram?! Kan det ha och göra med att det är så kallt att luften komprimeras i däcken så att de släpper lite från kanten så det pyser ut? Någon som är hajj på det?
Jaja, bara att ringa min privata jour så att jag iaf kom in till jobbet och hux flux så blev bilen fixad under dagen! :)
Imorgon ska den få sig ett nytt batteri för nu är det gamla mer eller mindre helt sopslut..

Sedan har lite småsaker strulat lite under dagen så för tillfället är jag inte på det bästa humöret men det reder väl upp sig.. :)
Imorgon är det på att igen! :) Kul att jobba!!!

Nu ska jag äta upp min middag och sedan njuta av kvällen!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback