Lööördag :)

Igår hade jag ännu en bra dag på jobbet! :) Körde trailer för första gången ever, visseligen en liten sådan men man fick ändå tänka lite annorlunda vid backning och så men det gick bra ändå! ;) Igår var det Hässleholm som gällde.. :)

När jag kom hem så var det dags att börja riva lite tapeter i sovrummet+spackla och sedan måla tak+lister.. :) Behöver jag säga att jag somnade som en klubbad säl på kvällen?
Dock slapp jag gå upp vid halv 4 som vissa andra här hemma så jag passade på att ta mig lite sovmorgon.. :)

Nu har jag precis varit ute med Nova och ätit frukost så nu blir det att hoppa i jobbakläderna och sätta fart och måla listerna en gång till tror jag.. :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback