Mamma med sömnbrist=grinig mamma

Det kan man lugnt säga att det är.. Särskilt när Lilleman börjar sin morgon med att gallskrika för att mamma inte vill som han vill= inte sova! Han vill inte sitta i sängen, inte på golvet, inte gosa, Ingenting men ändå ska han skrika..
Och mitt egna morgonhumör är inget att skryta om så vi har haft våra diskussioner nu på morgonen..
Men efter några kramar och "buu" så är han förlåten och nu på dagis!
I slutänden är han oemotståndlig ändå min trollunge.. ;)

Själv ska jag äta frukost och sedan krypa ner i sängen igen och kolla på Hem till Gården som jag missade igår.. :)
Sover gör jag nog sen när Lilleman sover sin tupplur ist.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback