Sirap i huvvet..

Huvudet känns som sirap idag.. Är inte van vid att jobba på detta viset, det märks.. ;)
Började vid 6 idag och har varit en tur i Älmhult, sedan hjälpt till lite på terminalen och varit en sväng i Ljungby och Lagan.. :) Snacka om allt i allo! :) Men alla nya saker och bilar är en ny erfarenhet för mig så jag ska inte gnälla! :)
Imorgon är vi på att igen med ett smile på läpparna! :)

Har varit och köpt ett nytt batteri till bilen så nu är jag fattig vill jag lova! 1300:- spänn för ett jävla batteri, så Better be a good one!

Nu när jag kom hem så blev det minsann städning! Såg ut som kom och hjälp mig och dö typ.. Tror jag lever med en ungkarl ibland.. :) Men nu är här röjt, dammat och dammsuget och nu väntar jag på att maskinen med tvätt ska bli klar med! :)
Funderar på att göra piroger men jag får se vad orken räcker till.. :)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback