:)

Lilleman skötte sig kanon på dagiset idag! :) Lekte med de andra barnen och köp iväg på egen hand utan att bry sig det minsta om mig eller sin pappa.. :) Det kommer säkert att gå bra!
Lite blandade känslor ändå, okända människor ska ta hand om MIN son.. Men jag kände mig ändå rätt så trygg med dem som jobbade där när vi var där så det ska säkert inte bli några problem.. :)

Efter dagiset körde jag en runda inom stan och köpte en ny mössa till Lilleman då hans gamla bara "råkade" försvinna i lördags när min syster hade fest här hemma... :@

Sedan somnade jag i nästan 2 timmar när jag kom hem igen! Guess I needed that.. :)

Nu ska snart jag och syster ta tag i våra liv och ge oss ut och jogga en runda! Ett steg närmre det nya livet.. ;)
Wish us luck!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback