Freeedag :)

Nu är har jag varit och lämnat Lilleman hos sin pappa igen.. :) Skulle bara ha haft honom över dagen igår men det blev att jag hade honom över natten med och jag klagar då inte över det!! :) <3


Har hunnit gå en runda med Nova i det fina vädret och har även betalat dem berömda räkningarna med.. :) Älskar känslan av att pengarna rullar iväg......

Snart är det dags för gymet med Fredrik och köra ett benpass! :)

I eftermiddag blir det Karlskrona en sväng med syster och köpa en tidig födelsedagspresent till mig själv från mamma och dem.. ;) Ska passa på att byta ena klädesplagget jag köpt till Lilleman sist jag var där inne.. :)
Så att jag har ju dagen räddad idag iaf! :)
Imorgon blir det dessutom att kolla på TAKIDA!!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback