Girl with the dragon tattoo..

Är en heeelt värdelös film enligt mig.. Kollade på den igår på bio med den bästa och vi satt och var uttråkad mer eller mindre under hela filmen..
Tur att biljetterna var gratis.. :)

Annars i helgen så har jag varit iväg.. :) Skönt att komma hemifrån ibland.. :) Lilleman har varit hos sin pappa så jag har verkligen bara kunnat ta det lugnt.. :)
Men nu är han min heeela veckan lång! <3
Imorgon är det dagis som gäller igen, om han nu inte är lika hängig som han har varit under dagen vill säga.. Även om det bara är 1 timme vi är där under inskolningen så är det ändå en intensiv timme för Lilleman så det är ju inget kul för honom om han inte mår riktigt bra..

Nu ska jag ha lite catch up-talk med min syster, man kan missa mycket under en helg.. ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback