Älskade sol

Klockan halv 9 gav jag och Lilleman upp i morse och gick då upp och satte oss framför tvn istället. Jävla hosta rent ut sagt.
Mannen fick sovmorgon idag då han jobbar inatt. Igen..
 
Dagen har ändå spenderats mestadels utomhus då frisk luft gjorde gott för Lillemans luftvägar.
Så vi har varit i stallet och tömkört Daizy medan Lilleman sov i vagnen och tog igen lite förlorad sömn efter natten.
 
Men trots att Lilleman har varit hängig idag så har det ändå varit en toppendag.
 
Men det skar verkligen i hjärtat att lämna honom till sin pappa idag när han är sjuk. Det spelar ingen roll att jag vet att han tar hand om honom lika bra som jag gör här, jag vill hålla koll själv. Trösta och mysa, krama och pussa.
 
Imorgon är det i alla fall en ny jobbvecka och imorgon och tisdag ska JAG ha en praktikant med mig i lastbilen. Make no sense över huvudtaget att jag ska ha det då det finns betydligt bättre chaufförer på åkeriet som är mer lämpade som lärare än jag är.
Men ska kanske se det som en positiv grej??
Haha ja jisses, wish me luck säger jag bara!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback