Bättre än förväntat

Denna dagen har gått över förväntan trots allt! Började dagen med en Lilleman som var på strålande humör när jag väckte honom för dagis. För första gången på flera veckor var det jag själv som fick gå och lämna honom där. Så mysigt!
 
 
Jobbet rullade på väldigt bra idag, inga fördröjningar eller något som har krånglat så tänker faktiskt inte klaga! Hör och häpna...
Var även hemma betydligt tidigare än vad jag räknade med att vara i och med förseningen i morse men var hemma redan halv 7. Mannen mötte jag på åkeriet i vanlig ordning medan Lilleman hade barnvakt en timme här hemma.
Överlycklig var han när jag kom hem och det måste vara något av det härligaste som finns!
Han somnade väldigt fort när jag la honom så lite trött var han allt efter allt bus idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback