Nerbäddad

Nu är jag hemkommen från jobb och handling och ligger nerbäddad i soffan. Dagen har flutit på alldeles kanon trots att jag har varit som en zombie hög på Ipren större delen av dagen.
Men nu är jag som sagt äntligen hemma och eftersom att mannen är ledig i natt ska han minsann få ta igen det han missade igår och skämma bort mig ikväll istället!
Så nu står han vid grillen och grillar en god köttbit medan jag har varit den godtrogna sambon och gjort kvinnogörat i köket. Ja ni vet, göra allt utom att sköta grillen typ.
 
Men nu ska jag inte lyfta på röven mer ikväll förrän jag ska krypa ner i sängen!
Haha vem försöker jag lura, jag klarar aldrig av att sitta stilla och låta mannen göra allt..
Borde skaffa mig bättre samvete. Eller sämre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback