PiiipPiiiip

Så har en busig liten kille legat en bra stund med mig i sängen och tryckt på min näsa och sagt piiiiip. Varför sova när man kan busa med mamma liksom?
Jag har gjort allt för att låtsas ligga och sova för att vara så ointressant som möjligt men hur lätt är det att Inte skratta när någon ligger bredvid och gör det mesta för att få min uppmärksamhet?
Haha söta barn!
 
Jobbet har rullat på bra idag med, blev några timmar försenat med lång väntetid på ena stället men annars har allt flutit på kanon! Sådana här dagar gillas!
 
E4an var tom imorse när jag körde.
 
Imorgon är äntligen HELA familjen lediga tillsammans! Mannen min är ledig inatt dessutom så ikväll blir det Myskväll!
Han har dessutom slagit på stort och har bakat en kladdkaka till oss! Eller snarare till sig då han var sugen och jag kände inte riktigt för att baka när jag kom hem från jobbet. Koooooonstigt.
 
Mannen min har tydligen dolda talanger!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback