Trött Tröttare..

..Tröttast känner jag mig just nu. 13 timmars jobb blev det idag och började redan vid halv 5 imorse. Dagen ha dock flutit på bra men tog lång tid att lasta ena stället i Halmstad.
 
Tvingade i alla fall ut mig på en powerwalk/joggingrunda när jag kom hem från jobbet och det var riktigt skönt när jag väl kom ut. Dock var energin nästan obefintlig så blev mera av powerwalken än joggingen. Benböjen var heller ingen hitt att göra idag men skam den som ger sig!
 
Jag har i alla fall ringt och bokat vet.besiktning av Daizy nu så om 2 veckor kan jag förhoppningsvis rida normalt igen. Hon har ju fått vila några veckor nu eftersom att jag misstänker att hon har ont någonstans så ska bli skönt att kolla upp det och förhoppningsvis ska det inte vara någonting!
Fick positivt skattebesked detta året så får se om jag använder dem pengarna till en ny sadel eller något annat kul.
 
Men nä, nu ska jag faktiskt ta och hoppa in i duschen och sedan krypa ner i sängen. Imorgon börjar jag halv 6 så jag får ju faktiskt sova en hel timme längre plus att jag kommer i säng tidigare idag!
 
Så ZzzZZzzzz!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback