Möte

Igår när jag gick och la mig (efter att ha sovit 2 ½ timme på soffan) så var jag sååå självsäker med att ställa klockan på halv 8 så att jag skulle komma upp i tid för att ut o jogga en runda innan mötet på dagis. Haha jo tjena, när klockan ringde så visste jag inte åt vilken ände jag hade röven och med tanke på att mannen kommit hem från jobbet så blev det att krypa upp i hans famn istället och tänka "bara 5 minuter till".. 5 minuter blev till 30 minuter så istället för en joggingrunda fick det bli en snabbrunda ut med hunden, äta snabbfrukost och sedan göra sig snabbt iordning.. Bra där, men tur att dagiset bara ligger 150 meter hemifrån. ;)
 
Så nu efter mötet åkte jag direkt till stallet och skrittade en överpigg Daizybus en runda. Där har vi en häst som verkligen längtar efter att få komma ut på sommarbete och på söndag är det förhoppningsvis dags! Det går kvigor där just nu men dem ska flytta över till naturreservatet sedan.   
 
Nu är det dags att göra lite nytta här hemma med!
 
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback