Mysdag

Idag har Lilleman varit liiiite piggare än vad han varit dem senaste dagarna. Penicillinen som börjar hjälpa måntro?
 
Så idag har vi varit både på lekparken, lekt på tomten hemma och varit hos mannens farmor och farfar. Dem har ju kvigor på bete där och dem är ju ytterst spännande att titta på!
 
Jag har ridit Daizy en runda idag, barbacka! Kommer att ha träningsvärk imorgon men jäkla vad nyttigt det är att rida utan sadel! Märker direkt vilken dålig balans jag egentligen har så det får det minsann bli oftare. Med tanke på att hon ändå bara ska skrittas och snart travas korta bitar så är det ju ett alldeles ypperligt tillfälle!
Vill verkligen ha en ny sadel till henne med.. Har en gammal hård otäck Stübben just nu som jag även tror inte ligger helt okej på henne, känns trång över manken.
Någon som vet någon bra sadelutprovare runt Ljungby så tipsa gärna!
 
Finaste ponnyskrutt som lagt på sig ett par kilo på betet!
<3
Vet inte om Lilleman eller kvigorna är mest nyfikna..
Pussa mig?
Självklart!
Det är sådana här dagar jag saknar tiden i ladugården med mina fina kor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback