Mysdag

Idag har det varit en riktig mysdag här hemma! Min mosters man och mina minsta kusiner har varit här och hälsat på och Flisan har Ääääntligen fått rida Daizy lite. Stolt tjej vill jag lova! Alldeles lagom för Daizy att sättas igång med detta!
 
Stolt tjej!
 
Klart vi får plats båda på madrassen!
 
Jag trotsade min förkylning ikväll och gav mig ut på lite jogging med hundarna. 23.32 min resulterade i 3 km, feels good!
(Jaaa, gps:en började fungera först de sista 500 meterna men jag har joggat samma runda innan så därför vet jag sträckan.) 
 
Mina två pojkar ligger och sover nu och jag ska passa på att måla naglarna och lite sådant som jag aldrig tar mig tiden till annars. Myskväll för mig själv med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback