Positivt!

Idag var det återbesök hos veterinären med fröken Bus. Det blev positivt besked och jag är så lättad! För stunden iaf..
Vi har kommit en bit på vägen men det är fortfarande en lika lång bit kvar. Hon går fortfarande liiite ansträngt på böjt spår men veterinären blev ändå förvånad över hur mycket bättre det har blivit sedan sist.
Så nu ska hon sättas igång med lugn ridning i 4-5 veckor sedan är det återbesök igen så då får vi se hur det ser ut efter det!
Jag hade hennes ägare med och det kändes lite bättre så hon fick vara med och ta beslut osv.
 
Strax ska jag hämta hem Lillprinsen från dagis med och sedan är vi lediga resten av veckan. Mannen jobbar sista natten i natt sedan är han med ledig ett par dagar! SÅ GLAD är jag!
Så glad att jag firar med en omgång banan-och chokladmuffins som står i ugnen, yummi!
 
FinaFina Bus!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback