Sovmorgon

Haha ja den som ändå hade det.. Bestämde mig för igår att sova ääända tills jag vaknade av mig själv idag. Halv 8.. Vafan var väl ungefär min tanke då men det gick ju inte att somna om när solen sken och fåglarna kvittrade utanför fönstret. Eller gick det inte att somna om för att det var såhär en 100 grader i sovrummet trots fönstret öppet.
 
Så jag gick helt enkelt upp och begav mig till stallet istället och skrittade fröken en runda. Travade henne även lite lätt idag, kändes sådär faktiskt så får nog skritta några dar till tror jag..
 
Nu är jag i alla fall nere i Blekinge. Trodde jag skulle rinna bort i bilen med tanke på att ac:n inte fungerar=spottar ut varmluft. Så det fick bli det gamla hederliga tvärdraget i 1 1/2 timme ner. Och jag undrar varför jag aldrig blir kvitt min förkylning... 
 
Men nu ska vi inte sörja, snart ska jag börja göra mig i ordning för tjejkvällen! Looking forward! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback