Tomt

Det är var det är här hemma nu. Vi kom hem från Blekinge för en liten stund sedan där vi har hälsat på familjen och varit på barndop. Lämnade Lilleman hos sin pappa på vägen och mannen körde direkt till jobbet när vi kom hem.
Blärk, hatar dessa ensamma kvällar! Tur att jag har Nova i alla fall som sällskap.
 
Jag tänkte att jag skulle sätta mig och kolla igenom bilder på min hårddisk, har inte tagit för mig att göra ett nytt album från när Casper var liten så känns som om att det kan vara dags för det nu! Datorer och hårddiskar i all ära men det finns inget mysigare än att sitta och bläddra i gamla fotoalbum när man ska kolla på bilder.
Så jag kommer att ha kvällen räddad i alla fall.
 
Imorgon är det dags för jobb igen så ikväll får jag minsann försöka lägga mig i tid!
 
Lilleman och jag fick paket med kläder från moster/syster i USA och då blir man såhär glad! :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback