Vem fan har tid att vara sjuk

...
Inte jag i alla fall!
 
Igår somnade jag i mannens knä redan runt halv 9 och sov där till nästan klockan 2 då jag bytte soffan mot sängen.
Tog mig sovmorgon till nästan 10 idag så det var uppenbarligen välbehövt!
Dock är förkylningen inte bättre men jag har ändå varit i stallet och tömkört Daizy en liten runda. Höll typ på att dö så det blev verkligen en liten runda.
 
Sedan har jag vårstädat bilen Äntligen, dammsugit, torkat rent och lagt in tygmattor. Då är det vår!!
 
Sedan en massa småfix här hemma, ni vet de vanliga gamla tråkiga sysslorna..
 
Nu ska jag njuta av att mannen är hemma ännu en natt och sedan ska jag samla ork till att försöka orka jobba imorgon igen.
 
Hästgård?
 
Morris spanade in grannbarnen som spelade fotboll.
Sola!!
Golunch i gräset!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback