1 å senare

Nu börjar även denna dagen lida mot sitt slut! Har hunnit med den del idag också.
Var en snabbis inne i Karlskrona med syster innan och köpte lite ny mjukisbyxor till Lilleman, dem går ju åt som smör när han är på dagis. Dessutom hade HM 20% i medlemsrabatt på ett helt köp, me Like a lot!
 
Blev dessutom en runa till Mio och hälsa på pappa och kolla in lite nya möbler till huset! Hittade Precis dem möblerna som hade passat Perfekt till vardagsrummet och matsalsdelen men mannen min höll på att svimma när han fick se prislappen.. ;) Men drömma får man och jag har inte sagt att jag skulle köpa dem pang på just nu så!
 
Lilleman hade en liten släng av feber nu ikväll och gnällde lite på halsen men hoppas att det går över till imorgon igen! Han har hållit igång en del idag plus att han helt har slutat sova middag hos oss så med pencillin, infektion och lek så blir han snabbt trött!
 
Jag somnade som en stock när jag la Lilleman innan och vaknade inte förrän en timme senare vilket resulterar i att jag med andra ord inte är så trött just nu.
Men i den positiva änden så har jag pysslat klart med mitt USA-album ikväll! Bara ett år senare ganska så exakt!
Säger bara det, denna tiden förra året låg jag på stranden i Key West med SOL och VÄRME!
 
 

Längtar tillbaka!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback