Bad workday

14 timmar, förseningar, en trasig bakdörr, ett klämt finger och x antal svordomar senare var det väldans skönt att komma hem till mannens famn som stod redo innanför dörren när jag trillade in.. Så trött att jag inte vet vart jag har asen och som sagt har detta inte varit den bästa jobbdagen men vänder jag på det så var det rätt så länge sedan jag hade e jobbig dag på jobbet så.
 
Mitt största problem idag är ändå att jag lyckades köra sönder bakdörren på släpet lite.. PÅ MIN PÄRLA!! Sååå arg var jag då och är fortfarande.. Klantigt som f*n rent ut sagt.
Meeen vänder jag på det och Försöker se det positivt så har jag jobbat där i 2 år utan att köra sönder ngt på någon av lastbilarna! Någon godspall ja, en grind ja, en vägskylt ja, men aldrig skadat någon lastbil så någon gång ska väl vara den första! (Eller har jag förträngt ngt?)
 
Men imorgon är det fredag och mannen min är ledig inatt och imorgon.
Så i natt hoppas jag på att sova gott i hans famn för den har jag saknat!
 
Och ja, det är äckelskitigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback