Ingen ro

Jag.Finner.Ingen.Ro.
 
Jag har varit hemma i ca 2 timmar nu och har redan hunnit plocka upp efter helgen, sätta på en maskin tvätt, baka en ny omgång pepparkaksbiscotti, hänga upp tvätt, göra mat till imorgon, rastat hunden, plockat undan osv..
 
Just nu sitter jag i soffan men medan kroppen är helt slut och säger Sitt kvar så säger huvudet att jag ska packa flyttlådor, göra dem situpsen jag sagt i 2 veckor att jag ska börja göra på kvällarna men fortfarande inte kommit till skott med, baka lussebullarna med vit choklad jag ska baka i veckan, städa undan, göra de och göra de...
Det ä K.A.O.S i mitt huvud för tillfället!
 
Mannen jobbar och Lilleman är hos sin pappa så jag borde passa på att njuta av tystnaden och ensamheten men jag vill ju inte vara ensam.. Jag vill ha min lilla pojke här som alltid håller en alert här hemma, ha min sambo som jag inte träffat redigt sedan i onsdags hemma så att jag kan ligga i hans famn framför en film och känna mig älskad.
Älskar att båda har jobb och stadig inkomst men hatar hans schema som gör att vi knappt aldrig fungerar som en familj tillsammans då antingen han eller jag jobbar och vi träffas i dörren periodvis..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback