Lyxfrukost

Idag har det i vanlig ordning varit min "ledigmittiveckandag" och den började på allra bästa sätt när jag öppnade ögonen och insåg att det var SOL ute! Det var SÅ mycket lättare att ta sig upp ur sängen och ge sig ut på morgonpromenad med hunden som för ovanlighetens skull fick gå längre än runt kvarteret..
Sedan gjorde jag mig i ordning för frukostdejt inne i Ljungby med världens bästa på ena cafét där.
Så härligt att bara sitta och prata och ta det lugnt och njuta.
 
För hemma har jag sedan packat ytterligare två flyttkartonger så nu är det dags att köpa fler och bara haft kvalitétid med mannen framför Skärgårdsdoktorn ikväll.
 
Imorgon är det dags för ännu en dag i Pärlan men imorgon kör vi åt fel håll och satsar på metropolen Gnosjö för omväxlings skull innan jag drar mig ner till Skåne. Spännande med avstickare och sista dagen för denna veckan dessutom.
 
Pratade(läs messade) med Lillemans pappa innan ikväll och det går fortfarande toppen med att han inte vill ha napp.Så nu är vi inne på en hel vecka utan vare sig napp eller gose så här pratar vi stolta föräldrar!
 
Älskar min lediga onsdag, särskilt mycket idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback