Multitasking

Nu tar jag faktiskt mig en välförtjänt kväll! Min lediga dag har varit allt annat än ledig men fy vad kul jag har haft det idag!
Började ju med att mina bästaste vän köpt med sig frallor och kom hit på mysfrukost, sedan drog vi oss till Ikea där lite av lönen spenderades på julklappar mm.. Åh vad jag längtar till vi flyttar och jag får köpa massa inredning!!
Efter det blev det lite fika här hemma, promenad med mannen min och hunden efter det, matlagning, fixning av julklappar, inslagning av julklappar, städning, och bakning! Ikväll har jag kört på multitasking delux då jag smälte choklad, städade och slog in julklappar på samma gång..
 
Men nu är röven placerad i soffan och tänker inte resa mig den närmsta timmen härifrån!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback