Sleepingtime

Ligger nerbäddad med en Lilleman jämte mig som kom in gråtandes för en liten stund sen. Han har verkligen börjat Hata att sova i sin egna säng. Han har nästan alltid somnat i vår säng o sedan ha vi burit över honom till sin egna och då har han sovit där mer eller mindre hela natten. Men denna veckan har han sovit där i kanske en timme eller två och sedan kommit gråtandes in, lagt sig mellan mig och Ola och sedan somnat nästa direkt.
Vet inte om det är en ny fas eller om han helt enkelt bara vill ha lite närhet och trygghet? För när han väl bäddat ner sig så vill han alltid att jag ska hålla om honom och sedan håller han i mig så jag inte släpper taget.
Min stora lilla kille!
 
Det har i alla fall varit en riktig mysdag idag med  bakning, lek, massa mys, varit på lekparken, pussel mm och dessutom inte alls så mycket trots som det var sist han var här. Har sagt det förr och säger det igen, Älskar mina lediga onsdagar!
Men nu är det dags för mig med att sova och hoppas på att de där vita som ligger på marken utanför har försvunnit till imorgon!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback