Utan napp och utan snutte

Lilleman somnade utan både napp och snutte ikväll, helt frivilligt! Snutte har han varit utan nu i två veckor ca men ikväll la han sig Utan nappen och trots att han var lite övertrött och grät när han skulle sova så ville han ändå inte ha den. Min lilla kille börjar bli stor nu tror jag allt! :')
 
Idag blev det en lång dag på jobbet, 13 timmar inkl. rast drygt. Tråkigt med allt regnande men skönt att  jobba ändå!
 
Dock så fanns det för lite att göra imorgon så guess what! Jag är ledig imorgon (igen)! Min bil skulle ställas så fick ta lite komp.timmar om jag ville.  
Så denna veckan har jag arbetat typ 12 timmar vilket inte känns riktigt okej när jag tycker att det finns dem som slitit hela veckan och säkerligen skulle uppskatta en ledig dag.
 
MEN ska tilläggas, mannen min är ledig inatt så imorgon blir det en familjedag! Är Lilleman pigg så blir det en runda till simhallen, där var det länge sedan vi var, Eller leklandet kanske. Eller bara leka hemma, vad som helst som lägger All fokus på Lilleman! :)
 
Och eftersom att mannen är ledig inatt så ska jag passa på att krypa upp i hans varma famn, Äntligen, och sedan somna gott! Tills Lilleman kommer och kryper ner emellan för det händer mer eller mindre varje natt.
(Längtar nästan för då har jag verkligen hela familjen samlad..) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback