Gott Nytt År

Hoppas ni hade en trevlig nyår! Min var väldigt trevlig och väldigt lugn. Vi var hemma med min bror och syster med respektive, åt massa god mat och drack lite goda drinkar och tog det allmänt lugnt. Jag åt alldeles för mycket mat så mådde typ dåligt resten av kvällen och ville bara sova kändes det som.. Är det då man känner pensionärsvarning? x)
Men inte så konstigt heller när de sista veckorna har varit kaotiska med flytt och jobb.
 
 
Här kommer lite bilder från gårdagen.
Mina älskade pojkar morgonmyste på eget vis
Dukning för kvällen
Tjejdricka ;)
Redo för kvällen
Min kärlek
Min kära fruga
Nova och jag stod inne vid tolvslaget och kollade på raketerna, betydligt mindre stressigt för fröken så!
 
Nu ser vi fram emot ett bra 2014!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback