Långrunda

Jag tog med mig Lilleman och vovsen ut på en riktig långrunda i eftermiddags efter att vi varit och handlat.
En trött Lilleman bäddade ner sig i vagnen, tog filten över huvudet och somnade ganska så fort. Det tog på krafterna med nytt dagis och alla nya intryck! Lät honom i alla fall sova en liten stund.
 
Blev i alla fall nästan 9 km pw med barnvagn, lagom trött och frusen när vi kom hem men nu har jag gått till Ljungby och tillbaka så det känns awsome!
En värmande köttfärssoppa satt där den skulle när vi kom hem och även Lilleman tyckte om den som inte är såå jätteförtjust i soppa annars.

Jag och Lilleman somnade ihop i hans säng, så mysigt men nu är jag inte så trött längre direkt. Haha.
 
Imorgon är det inskolning igen och sedan får det bli ett besök på Ikea efter det och handla underlägg till kylen o frysen som tydligen läcker.. NOT good!
Så nästa grej efter en ny tvättmaskin verkar vara ny kyl och frys annars lär väl golvet ruttna upp totalt. Suuuck..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback