Lördag i min smak

Denna dagen började med obligatoriskt chaufförsmöte på jobbet. 3 timmar blev det ganska så exakt och mycket gicks igenom. Huvudvärken jag hade igår hade inte släppt idag så jag var inte på mitt bästa humör direkt men man kan inte vara på topp jämt!
 
Efter det så åkte mannen och jag ner till Gränsbygdens utanför Markaryd för att leta ny kyl&frys. Jepp, det fick helt enkelt bli det då frysen läcker vatten som fan o svalen i kylen fungerar inte så maten där förstörs på typ 2 dar. Just nu har jag mina grönsaker ute på verandan, fungerar perfekt just nu men kanske inte lika bra till våren när värmen kommer. ;)
Vill inte veta hur golvet under frysen mår....
 
Och eftersom att jag inte har känt mig helt 100 idag så har det bara blivit en riktig slappekväll här hemma! 3 disneyfilmer har avverkats och mannen min har skämt bort mig genom att fixa det mesta här hemma. Förutom maten, det fick jag göra själv. Ändå kallar han Mig bortskämd? Don't know what he means..
 
Nu blir det iaf sängen och inatt ska jag banne mig somna i mannens efterlängtade famn som jag förövrigt har bott i ikväll! Imorgon blir det upp tidigt för att köra ner till Blekinge och hämta hem Lilleman, som jag längtat!!
 
Middag helt i min smak!
Nyttiga Kokosbollar och chaitte i min nyinköpta tekopp! Har förresten druckit en hel kanna te ikväll, kommer pissa på mig inatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback