Min utmaning, Min resa

Jag tror att jag har hittat motivationen igen. Motivationen för att försöka komma i form och stärka upp kroppen lite.
Jag är så trött på att ständigt ha ont i ryggen, mycket tack vare allt stillasittande i lastbilen i dåliga stolar. Jag är trött på att känna mig slapp och trött hela tiden.
Jag tänker inte lägga fokus på hur många eventuella kilo jag skulle kunna gå ner som jag har gjort innan utan nu ska jag lägga fokus på Mig. På att kroppen ska trimmas och stärkas upp och framför allt må bra!
 
Hade jag haft tiden hade jag köpt mig ett gymkort och visst tiden har jag varannan vecka efter jobb så vi får se! Nu lägger jag fokus på hemmaträning istället.
 
Första utmaningen är 2 veckor där jag först och främst ska ta kontroll över mitt sockerbehov. Jag intalar mig att små steg kommer att bli till stora så småningom.
 
Finns det någon som sitter inne på tips om bra hemmaträning eller liknande så dela gärna med er! :)
 
Härlig morgonpromenad! Nu ikväll blev det ca 20 minuter med rygg/magövningar.
Dagens middag, vitlöksostfylld kycklingfilé inlindad i bacon med sallad och beasås till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback