Power

Idag har det blivit powerwalk x2, en i morse på 7 km och en kortare nu ikväll på 2 km+25 minuter mag/ryggövningar.
Kommer antagligen inte kunna röra mig imorgon men fy attans vad bra man känner sig efteråt! (Känns mycket stabilt då jag ska lossa en del vitvaror imorgon men det får jag lösa då, haha)
 
Frukosten idag bestod av smoothie innehållande blåbär, hallon, björnbär, banan, en liten klick jordnötssmör, en liten klick vaniljkesella(vet, det innehåller en del socker men gott är det!) och sedan sojamjölk toppat med granola från Paulüns och granatäppelkärnor och sedan ett ägg till det.
 
Lunchen bestod av samma som middagen igår, omelett med bacon och spenat med grönsallad och beasås till.
Skillnaden idag var bara att jag hade bästa sällskapet på lunchbesök! ;)
 
Middag bestod av kesoplättar med grädde och granatäppelkärnor.
 
Helt okej?
 
Tummen ner för ösregn men smajl för powewalk nr 2 idag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback