Proud of myself

Idag blev jag sådär löjligt nöjd över mig själv så jag bara måste berätta!
Tydligen så har lastbilarna på jobbet sändare som skickar info till en dator om hur vi kör. Hastighet, växelanvändning, stillastående, rullning mm mm som sedan räknar poäng för ecodriving. Och vet ni vad?
I december månad var Jag den bästa på hela åkeriet i Ljungby och då är vi ändå runt 60-70 chaufförer!
Den känslan hörrni, att jag slår alla gamla erfarna gubbar i körstil!
Jag kommer antagligen aldrig att slå dem i lastning men spara diesel är jag tydligen bra på! ;)
 
Och nu när jag faktiskt vet Om att dem håller koll så är det bara att fortsätta i samma still och hoppas på att det fortsätter att gå bra! :)
 
Jag och min Skitgris kan!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback