Riktig mysdag

Idag har jag och mannen i mycket trevligt sällskap spenderat dagen och kvällen i Halmstad. Det har blivit shopping, bio och restaurangbesök, en dag helt i min smak och något som jag verkligen behövde. Eller vi allihopa tror jag till och med!
 
Jag har varit extra stolt över mig själv idag då vi åt på Max till lunch och att jag där beställde Low Carb mål (hamburgare i salladsblad med sallad som tillbehör) och isvatten. På bion åt jag lite nötter och smakade några popcorn av mannen. På restaurangen åt jag baby ribs med coleslaw och en kanongod grönsallad till och isvatten även därt! (Okej, glazen på revbenen innehåller säkerligen en hel del socker men det var det bästa alternativet på menyn som jag gillade.)
Så trots att vi ätit ute idag så har jag ändå minimerat kolhydraterna så gott jag har kunnat and it feels good!!
Kan dock verkligen rekommendera restaurangen, The Bulls heter den!
 
Shoppingen då? Vi var b.la inne på Stadium Outlet och där köpte jag mig ett par silikoninlägg till mina löparskor för att se om dem kan hjälpa att jag inte får så ont i hälsenorna när jag är ute och joggar. Sedan blev det en ny sportbh. Jag var ute efter nya löpartajts men det fanns inga jag gillade..
 
Nä, nu ska jag faktiskt sova. Om några timmar ska jag köra till Blekinge och hämta hem vår älskade Lilleman och hälsa på familjen. Blir det som jag vill så har jag även nya matsalsmöbler med mig hem! I hope..
God natt på er nu!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback