Senaste dagarna

De senaste dagarna har det som vanligt varit fullt upp här hemma. Jobb, fix, sova och plus att jag har varit nere i Blekinge över helgen och firat Lillasyster som fyllde hela 19 år igår. Men nu är jag hemma igen, mannen jobbar i vanlig ordning och eftersom att vi knappt setts sedan nyårsdagen så saknar jag honom en hel del nu! Blev ju bortskämd under julledigheten att ha honom hemma varje natt..
Hämtade Busungen i fredags efter jobbet då han var några extra dagar hos sin pappa efter nyår och han åkte tillbaka idag. Känns redan så tomt och jag saknar honom hela tiden..
 
Idag var jag inne på Mio i Karlskrona med Lilleman och mina föräldrar. Är ute efter ett matsalsbord men det jag fastnade för är nog lite för långt för där vi ska ha det och ett annat runt som jag älskar kostar dryga 30000:- med stolar och där ligger inte riktigt vår budget just nu.. ;)
Köpte iaf 2 toksnygga vaser!
 
Imorgon är det ju röd dag så jag är ledig. Ska kolla om Gränsbygdens har öppet i Markaryd imorgon, måste ha en ny tvättmaskin innan jag får panik på våran som jag tror är från stenåldern!
 
Här kommer lite bilder från senaste dagarna!
Självklart ska dockorna smaka välling!
Nya Walking/löparskor som jag fick i förtidig födelsedagspresent. Här ska det walkas!
Lillskrutt fyllde 5 år igår.
Min kära bil fick sig lite nya bromsar medans jag var i Blekinge. Gamla v.s nya belägg, oooops!
Min nya vas! Köpte en rosa med, älskar dem!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback